Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 13 września 2011

Najpiękniejsze matczyne uczucia oraz dyniowy smakołyk

Pola ostatnio zrobiła się 'mamusina'. Zdarza się, że podbiega do mnie i obejmuje moje nogi, a jak się do niej schylam i kucam obok niej, to obejmuje mnie mocno swoimi malutkimi rączkami i tuli się i tuli :) I wiecie co? To jest najpiękniejsze uczucie na świecie! :)

A drugie uczucie, które spowodowało, że miałam w oczach łzy wzruszenia, to kiedy Polcia po raz pierwszy wzięła mnie za rękę. Tak po prostu. Podeszła i włożyła swoją malutką dłoń w moją i ruszyła do przodu :)

A tak z innej beczki to znalazłam ostatnio na targu dynię! :) I wyszukałam w internecie przepis na krem dyniowy. Pola jak była malutka to bardzo lubiła słoiczek Gerbera 'Krem dyniowy z żółtkiem', więc pomyślałam, że ta zupka w wersji domowej też powinna jej zasmakować. No i nie myliłam się :)

Tu macie przepis: (ja dodałam do zupy świeży listek bazylii dla urozmaicenia smaku i wyszło super)

http://www.rondelek.pl/zupa-krem-z-dyni-agnieszki-kreglickiej/

Smacznego! :)

4 komentarze:

  1. Rozklejam się przy takich wpisach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Igor tez ma teraz okres brania nas za reke i prowadzenia gdzies:)slodkie to jest...

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh te wzruszające momenty są najpiękniejsze ;);)

    OdpowiedzUsuń
  4. no piekne wzruszajace momenty też takie uwielbiam:***

    OdpowiedzUsuń