Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

sobota, 9 lipca 2011

Łazienkowe inspiracje

Klocki, bajki, jeżdżący farmerek, pchacz.. Hm, wszystko się po pewnym czasie nudzi.. Co by tu nowego wymyślić? A może by tak poszukać czegoś w łazience? O, TAK! :)

Od pewnego czasu nasza córcia bardzo lubi zakradać się do łazienki. Pilnujemy więc, aby drzwi do niej zawsze zamykać, ale czasem nam, a zwłaszcza mi się zapomni.. Co tam Pola robi? A na przykład wrzuca swojego pieska do pralki, po to żeby za chwilę go wyjąć z miną mówiącą: "O, znalazłam! :)"
Albo rzuci się na mały kosz na śmieci i wyjmie sobie z niego np. mój zużyty wacik, którym zmywałam makijaż i będzie go pokazywać wszystkim domownikom. A można też przecież wrzucić wszystkie 'wodne zabawki', które w ciągu dnia odpoczywają w 'paszczy pelikana' do wanny. Mówiąc o pelikanie mam na myśli coś w tym stylu, choć nasza wersja jest trochę inna - mocuje się ją na brzegu wanny paszczą na zewnątrz albo do wewnątrz wanny:


Ciekawą 'zabawką' jest też wc :) Od pewnego czasu ginęły mi takie zapachowo-czyszczące zawieszki w toalecie.. Za pierwszym razem pomyślałam, że może M. ją zdjął, bo się skończyła. Ale jak kilka dni po zawieszeniu nowej, zniknęła kolejna to zaczęłam się zastanawiać co do licha się dzieje? Oprócz nas w domu przebywa jeszcze nasza niania, ale nie podejrzewałabym jej o to, że używane zawieszki toaletowe podkrada sobie do domu.. No i w końcu prawda wyszła na jaw - nasz mały sprytny Bączek przyczaja się w łazience i paluszkami pyk, 'spuszcza' zawieszkę do toalety nawet jak deska jest opuszczona! A deska to w ogóle fajna zabawa. Niestety nie mamy takiej wolno-opadającej i już raz mała sobie rączkę przytrzasnęła deską, ale jakoś nie bardzo ją to chyba bolało, bo jedynie zakwiliła przez moment po czym przystąpiła do dalszej penetracji łazienki.... :) Zastanawia mnie tylko fakt, ile zawieszek mała musi wpuścić do wc, żeby się zatkał? :))

Miłego weekendu!

1 komentarz:

  1. U nas najlepszą zabawą w łazience jest przerzucanie tamponów lub podpasek a i mydło przy bidecie jest super!

    OdpowiedzUsuń