Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

środa, 19 października 2011

Good news! :))

Dawno nic nie pisałam, ale wyjątkowo nie mam na blogowanie ostatnio czasu. Założyliśmy dziś z M. firmę!! :)) Już od dawna chcieliśmy otworzyć jakiś wspólny biznes, ale nie mieliśmy tak do końca dobrego pomysłu. No i .... no i okazało się, że pomysł był TAK BLISKO! No pod nosem!
Jak tylko odpalimy swoją stronę to na pewno się pochwalę! Na razie czekamy jeszcze na NIP, musimy zorganizować sobie konto bankowe (a to nie jest takie proste, bo banków jest sporo, a my będziemy robić trochę przelewów zagranicznych i szukamy takiego, które będzie pod tym kontem najlepsze i najszybsze), wspomnianą stronę www, kasę fiskalną, no i jeszcze sporo innych papierkowo-początkowych spraw. W związku z tym siedzę ostatnio z głową w necie, szukam jeszcze pomysłów, podglądam konkurencję, no i tak mi schodzą wieczory! A w ciągu dnia nie lepiej. W pracy nie mam za bardzo czasu, a jak wracam do domu to spędzam czas z Polą, bo M. ostatnio pracuje głównie popołudniami i wieczorem. Jestem OKROPNIE podniecona tym wszystkim, czuję, że to w końcu będzie coś, co będzie mi sprawiało radochę, w czym się dobrze będę czuć i w czym się odnajdę. Już się odnajduję! :)) Pozostaje nam tylko trzymać kciuki, żeby wszystko wypaliło i dobrze się kręciło.

Przy okazji chciałam prosić o pomoc Eko-Mamę. Kochana, dostałam od Ciebie kiedyś zaproszenie na bloga. Weszłam wtedy na niego bez problemu. Natomiast przy ponownym wejściu wyświetlił się komunikat, że zaproszenie zostało już wykorzystane i lipa, blog się nie chce pokazać :/ Nie mam się jak inaczej z Tobą skontaktować, więc pomyślałam, że może tą drogą mi się uda? Czy mogę dostać od Ciebie kolejne zaproszenie i co mam zrobić, żebym potem mogła swobodnie wchodzić i Cię czytać?


5 komentarzy:

  1. No proszę,biznes ?! Super sprawa :)
    Już się nie mogę doczekać więcej szczegółów :)
    A jak na razie to nie gratuluję,żeby nie zapeszać (choć w przesądy nie wierzę ) - ale tak dla tradycji :D

    Buźka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nas zaskoczylas.. ;)) świetnie...
    ciekawe czy nam sie uda.. tzn.mojemu mezowi i jego znajomym.. jest ich kilku i tez chca zalozyc firme.. trzymaj kciuki aby i nam sie udalo ;))
    a a trzymam kciuki aby biznes sie powiódł i dawal wam fajne pieniążki.. a pochwalisz sie nam w jakiej branży jestescie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już wysyłam zaproszenie, nie wiem co się stało, że poprzednie przestało działać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, to ja trzymam kciuki za rozkręcenie biznesu no i czekam na linka do strony Waszej firmy :)

    Pozdrawiam
    Marysia/Luthien

    OdpowiedzUsuń