Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

piątek, 3 lutego 2012

Dorosłość

Rośnie nam córcia...

W krzesełku do karmienia już nie chce siedzieć, woli na 'dorosłym' krześle. To nic, że ledwo broda jej ponad blat stołu wystaje. Ale siedzi jak mama i tata!

Mama fajne pantofle ma! Co prawda trochę za duże, ale czemu by w nich nie pospacerować? :)

Tata się goli, golę się i ja! Pianką do golenia trzeba wstrząsnąć (jak tata), tylko dlaczego nie chce z niej nic lecieć? (tacie leci!)

Ubranko z rana sama sobie będę wybierać, a jak! Nie, nie ubiorę tego bodziaka, który wybrała mama. Ja chcę TEN! Z króliczkiem! Albo z jakimkolwiek innym zwierzątkiem, żadne tam w paski, kratkę, czy gładkie. Musi być zwierzątko!

Mama pije kawę, to ja też chcę! Chociaż oblizać łyżeczkę albo wsadzić paluch do kubka i spróbować! :)

Mama odkurza, ja też chcę! Mama wiesza pranie - ja też! Mama miesza w garnku zupę - ja też!

Czekać tylko kiedy nasza Polcia zechce się malować z rana... :)

8 komentarzy:

  1. hihihi u nas jest to samo, wszystko chce robic sam, i to co m y robimy,

    dorastają te nasze dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pilnuj, pilnuj, bo moja się już kiedyś pomalowała... oczywiście wykorzystała chwilę mojej nieuwagi...
    demakijaż ją rozczarował i juz nie podejmuje takich prób (no pewnie do czasu) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. haha coś na ten temat wiem :)) chcesz nadal zaporszenie? Bo ja czekam i czekam na maila od Ciebie i go nie ma ;p

    daria.tober@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mala pomocnica sie robi z niej;)) no i w koncu dorosli robią tyle fajnych rzeczy przeciez;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie niedługo i makijażem się zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. I prowadzić auto:) I pracować, i biegać na randki:) Ale nam dorośleją kobitki!buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Kacper też mi we wszystkim chce pomagać, ale tylko broi :) Bo wyciąga pranie te, które ja już włożyłam do pralki zanim dołożę resztę :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorastaja nam dzieci, nie ma co :))

    OdpowiedzUsuń