Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 5 lutego 2012

Słownictwa ciąg dalszy

Chciałam nauczyć Polę jej imienia. Efekt hm.. mnie trochę zaskoczył :)

Ja : "Powiedz "p"
Pola: "P"
Ja: "Powiedz 'o'"
Pola: "Ooooo'
Ja: "Powiedz: 'la'
Pola: ' Lalalala'
Ja: "Powiedz 'po'
Pola (po chwili zastanowienia): 'Pooo'
Ja: "Powiedz 'la'
Pola: "Lalala"
Ja: "To teraz powiedz 'Po-la"
Pola: (po chwili namysłu) 'Pupa"

:)

Nie muszę chyba mówić, że to teraz jej ulubione słowo. A żeby nie było, doskonale wie, gdzie owa pupa jest! :)

5 komentarzy:

  1. Hehe, to sie usmialam! :))) Ucaluj Polenke od Nas :*

    OdpowiedzUsuń
  2. My ciagle czekamy na pierwsze słowa, niby nie naciskam , duzo do Igora mówimy a on nic, troszke sie juz denerwuje ze nie mówi, nie wiem juz sama.

    Polcia mądra jest i fajnie ze szybciutko sie uczy, swojego imienia tez się szybciutko nauczy zobaczysz, a "pupa" tez potrzebne jest.pozdrawiam she

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia imieninowe dla panny Pupy, to jest Poli:)

    OdpowiedzUsuń
  4. hehehe:***:)ucałuj Niunie od nas:*

    OdpowiedzUsuń