Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

wtorek, 3 lipca 2012

Muzyczne talenta

Nasz Bączek chyba odziedziczył zdolności muzyczne po tatusiu :) Od małego, a w zasadzie jeszcze jak byłam w ciąży - puszczaliśmy jej muzykę. Ostatnio kupiliśmy jej zestaw 3 płyt:


Jedna z nich to Kołysanki, a dwie pozostałe - dziecięce 'przeboje' :) Ale żadne tam Fasolki, czy Majka Jeżowska (do których nic nie mam - też je mamy :). Słuchamy więc teraz "Mam chusteczkę haftowaną", "Karuzela", "Mariackie hejnały", "Idzie zuch" i mnóstwo innych, przedszkolnych hitów :) 

I tak oto parę dni temu wchodzę do jej pokoju, a tam bączek bawi się i nuci sobie pod nosem "Lajkoniku laj laj, popses cały kjaj (kraj), kjaj, Lajkoniku laj laj popses cały kjaj!"  Oprócz tego co jakiś czas spod jej noska słychać "Sto lat, sto lat, niech zyje zyje nam!"

Jak za 20 lat usłyszycie o nowej muzycznej gwieździe rodem z Krakowa - to będzie na mur beton nasza Pola! Do tego często i tańce dochodzą, więc jak nic - rośnie nam GWIAZDA! :)

A swoją drogą - wspomniany zestaw płyt polecam gorąco! :)


3 komentarze:

  1. No to ja chcę autograf! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie szukałam dla naszego śpiewaka jakiejś płyty, będzie jak znalazł:) A po autograf zgłosimy się w stosownym momencie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o fajne takie płyty może i jak zakupię dla naszych gwiazd;)

    OdpowiedzUsuń