Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 19 kwietnia 2012

SMOCZKOWE POŻEGNANIE

Wbrew moim obawom, że czeka nas tydzień z nieprzespanymi nocami i płaczem Poli za jej ukochanym 'nynusiem' - nasza córcia na widok przeciętego smoczka chwilę popłakała, po czym grzecznie poszła spać! Kolejnego dnia też nie było problemu, trzeciego, czyli dziś - również zero płaczu! Mała po prostu kładzie się w łóżku, łapie mnie za rączkę (ja siedzę obok łóżeczka na 'pluszowym-fotelu-piracie :), kilka minut i - Bączek śpi! Jestem naprawdę mocno (POZYTYWNIE! ofkors:) zaskoczona, bo do tej pory Pola zasypiała bez smoczka jedynie czasem w samochodzie lub na spacerze w wózku. W domu zawsze do spania musiała mieć 'towarzystwo'. A tu proszę, smoczek przecięliśmy, małej powiedzieliśmy, że się zepsuł ze starości i - udało się! Bye bye nynuś! :)


5 komentarzy:

  1. Gratulacje!! A poszło jak z płatka:) pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas było dokładnie to samo nie ma dinda tylko panie w żlobku sobie nie radzą z odstawieniem ale wieczór bez problemu :)jak i u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  3. nasza narazie tez go nie bierze, ale buzke jeszcze w pelni zagojona nie ma.. mam nadzieje, ze pozniej u nas tez sie sprawdzi;)) hihi oby;)) i gratuluje sukcesu;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mojej po prostu zabralam pewnwego popoludnia kiedy szla spac. niedostala i tyle. miala wtedy 14 miesiecy trocvhe poplakla i poszla spac. wieczorem tez nie dalam i bez problemu zasnela. obecnie ma prawie 18 miesiescy i spi bez dydka :) ogromne gratulacje!!!
    P.S. przepraszam ze wykozystam Twojego bloga ale nie mam innej oppcji.Czy Mama Kini mogla by mi wyslac zaproszenie na kingapaszkiewicz@wp.pl. xxx

    OdpowiedzUsuń