Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

niedziela, 16 września 2012

Zaległości..

Wybaczcie długą przerwę w pisaniu. Ostatnio jakoś za szybko czas leci! Praca, domowe obowiązki, do tego mąż pracuje teraz od rana do wieczora, a ja wieczorem kładę małą spać i padam! Ale obiecuje nadrobić zaległości w najbliższych dniach, bo jest o czym pisać :) Pola zaskakuje nas swoim słownictwem co krok. Ostatnim jej hitem jest hasło 'Będzie problem'. Przykład? Jedziemy do znajomych. 
Pola mówi po drodze: "Nie podzielę się z chłopcami zabawkami".
Ja: "Ale to oni będą się dzielić z Tobą zabawkami, nie Ty. To my jedziemy do nich z wizytą."
Pola: "Chłopcy nie podzielą się ze mną zabawkami"
Ja :" Podzielą się."
Pola:" Nie podzielą się i będzie problem". 

Inny przykład. Pola: "Tatusiu, nie ruszaj talerza, bo rozbijesz. I będzie problem."

Za nami też impreza urodzinowa u Poli koleżanki, starszej o rok. Hitem Kinder Balu była nie zabawa, tylko fakt, że Pola dostała kawałek tortu z rybką, tata ze ślimaczkiem, a ja z niczym. Bączek przynajmniej raz dzienni mi o tym przypomina :) Poza tym w trakcie trwania imprezy (w kawiarni przystosowanej dla dzieci), jakiemuś lokatorowi z wyższego piętra chyba szyba z okna wypadła i przed wejściem było dużo szkła. Po ciągu pytań: "A dlaczego tu jest szkło? / A jaki pan to zrobił?" itp. Pola codziennie przed snem i jeszcze parę razy w ciągu dnia prosi o opowiedzenie 'istoryjki ze śkłem" :) 

Reszta wkrótce..

2 komentarze:

  1. He he he "Będzie problem" powiadasz? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe no to widze ze u Was zaczely sie juz powiedzonka i pytania z kosmosu.. a bedzie problem jest hiciorem.. u nas hicior to na pytanie zadane Kini Co robisz? odpowiada: Kombinuję ;D tez super brzmi ;)

    OdpowiedzUsuń