Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

czwartek, 27 września 2012

Rozstrzygnięcie konkursu.

Tym razem nikt nie trafił w przysłowiową 'dziesiątkę'. Pola zrobiła jednego dnia (według krokomierza) prawie 16300 kroczków, choć myślę, że w rzeczywistości było ich dużo więcej.. Przed południową drzemką urządzenie wskazywało nieco ponad 8 tysięcy, a po drzemce nagle spadło do ponad 7.. I nie pytajcie mnie dlaczego :) 

Niniejszym ogłaszam, że pieluszki Pampers Active Baby w wybranym rozmiarze oraz chusteczki nawilżające wędrują do:
1) K
2) Asi
3) Olguśki

Wszystkie mamy proszę o maila i podanie danych odnośnie rozmiaru pieluszek oraz adresu do wysyłki (ciazowy@gmail.com). 

Przekażę je dalej :)

Gratuluję i dziękuję za udział w zabawie :)

4 komentarze:

  1. dziekuje bardzo :) juz wysyłam maila :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeeeeee:))wygrałam!!!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie pomyslalabym ze tyle tych kroczkow bedzie... wooow:D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow duzo kroczków a ja sie dziwie że cos wygrałam :)Dziekuje

    OdpowiedzUsuń