Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 25 czerwca 2012

100 LAT!!! :)

100 lat dla najweselszej, najsłodszej, najfajniejszej i najukochańszej córci na świecie! Rośnij zdrowo, zdobywaj nowe umiejętności, poznawaj nowe słówka, ucz się świata i bądź dalej takim wesołym i słodkim Skarbkiem jakim jesteś :) 





Dziś zamiast torta była tarta z malinami mamusinymi rączkami zrobiona po raz pierwszy i wyszła nawet całkiem całkiem :) Chyba zacznę wierzyć w swoje cukiernicze umiejętności - kiedyś wychodziły mi głównie zakalce, ale od pewnego czasu udają mi się całkiem niezłe ciasta ;) Dziś tarta, bo przyjęcie skromne - tylko dla rodzinki. Za to za 2 tygodnie jak znajomi wrócą z wakacji i będziemy mogli zaprosić więcej gości i więcej dzieci, będziemy mieć prawdziwe Kinder Party! Z prawdziwym tortem i balonami :) 

PS : Dzięki dziewczyny za wszystkie komentarze pod ostatnim wpisem. Naprawdę dodałyście mi otuchy i jakoś mi lepiej na sercu. Teraz tylko zostaje mi przekonanie M. ... 

5 komentarzy:

  1. Urodzinowe buziaki od nas:)A tarta bardzo ładna. pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego najlepszego dla malutkiej dziewczynki;* sto lateek Kochana:*:* no i trzymam kciuki za przekonanie M. i mam nadzieje, ze nie bedzie tak zle i szybko zajdziesz w druga ciaze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku! Póxnione, ale płynące z całego serca najlepsze życzenia dla Poli ;**

    OdpowiedzUsuń