Suwaczek

Suwaczek z babyboom.pl

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Słońce - tego mi trzeba było!

Jesteśmy! Nasłonecznieni, wypoczęci, bateryjki podładowane! Jedne wakacje, te wspólne i dalekie zakończone, a teraz od kilku dni jesteśmy same - ja i Bączek w polskich górach. Mała mieścinka, hotelik pod lasem, święty spokój, świeże powietrze, nikt nie wrzeszczy, samochody nie trąbią, za to barany za oknem widzimy, słychać traktor, codziennie spotykamy wielkie, niebieskie ważki, pszczoły, motyle i stokrotki na łące. I byłoby pięknie, gdyby nie jeden, zupełnie nie przewidziany przez nas problem. 
"Ja chcę, żeby tatuś tu był z nami buuuuu /Chcę do tatusia buuuu / Bardzo za tatusiem tęsknię buuuu" ...
Zupełnie, ale to zupełnie nie spodziewałam się ani ja, ani mąż, że nasza córka, która na co dzień o wiele bardziej woli, abym to ja pomogła jej się ubrać, czy wykąpać, abym to ja pomogła jej pokolorować kucyki Pony, abym to ja zawiozła ją do przedszkola itp. będzie tak za tatą tęsknić, że aż zacznie domagać się wcześniejszego powrotu do domu! Zaskoczona jestem, i to bardzo jej zachowaniem, ale i cieszę się, bo choć na co dzień tego nie pokazuje, to jednak jak na dłoni widać, że tatuś wiele dla niej znaczy :) 
Staram się jak mogę tłumaczyć, zabawiać, zagadywać, czas jej organizować, aby o tatusiu tyle nie myślała, ale najgorzej jest wieczorem, jak trzeba iść spać, zmęczenie daje się we znaki i smutek na twarzy się u dziecka pojawia.. Ale jeszcze kilka dni i będziemy w domu, damy radę! 

A ja - ja staram się wyluzować, odpoczywać, wdycham świeże powietrze, którego tak brakuje w naszym zasmrodzonym mieście. Obserwuje różne dzieciaki wkoło, słucham otoczenia i różne przemyślenia do głowy mi przychodzą. I chyba pomału przestaje się dziwić niektórym zachowaniom ludzi. Ale o tym będzie w kolejnym poście, bo czuję, że wywód z tego zrobi mi się długi, a już późna pora, spać się powinnam położyć, bo z tego mojego wypoczywania od dłuższego już czasu budzę się ok. 7 rano i zasnąć potem nie mogę.. Nie ważne o której się położę, nie ważne czy jest środa, czy sobota - budzę się skoro świt i koniec spania! :/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz